26/12-09

God morgon!

Nu har man just varit ute med hunden på första morgonrundan. Fy tusan vad det blåser ute!
Jag som hade hoppats på att det skulle vara hyfsat bra väder idag, dvs vindstilla och -6 grader typ..
Men det som är positivt är att hunden inte heller är så förtjust i att vara ute när det blåser, man slipper ta några hemskt långa promenader med honom.

Idag blir det en enligt mig perfekt dag!

Först ska jag följa med Anna-Sara och Johan till stallet. Anna-Sara ska ta en sväng i skogen med Norton, tror jag varjefall :) Så medan Anna-Sara rider så tar jag och Johan en promenad i skogen och gör henne sällskap.
Jag har även tänkt att försöka få massa bra bilder på Norton och Anna-Sara :)

Sedan efter att jag kommit hem från Norton så ska jag duscha, äta lite lunch och packa lite innan jag ska åka till älsklingen min :)<3 Har verkligen saknat han och hans familj under julhelgen! 

Det var nog allt för stunden, kommer eventuellt blogga mer sedan när jag kommit hem från hästen. Om jag inte gör det så bloggar jag imorgon.

Var bara tvungen att lägga in en rolig historia också
¨
-vem är smartast? den smarta blondinen eller kossan
som tänker hoppa från ett stup?
-blondinen!
-nej, en smart blondin finns inte!


Kramkram!






Kommentarer
Postat av: ellen :D

taha bäst x)

2009-12-26 @ 15:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0