29/12-09

Hej!

Nu har man kommit hem till Järved igen med älsk. Snacka om att hunden blev glad över att se mig igen. Det är ju inte utan att man saknat Kevin när man varit borta. Men helt djurfri har man ju inte varit, det finns ju trots allt 3 katter i huset hemma hos älsk.
Ikväll blir det till att basta och duscha, sedan se på film och ha massa mys med älsklingen.
Det har äntligen blivit bestämt vad vi ska göra på nyår. Jag och älsk kommer åka till Marie och Mattias och fira nyår där med dem, det ser jag verkligen fram emot! :)

Kommer åka och rida imorgon förmiddag runt 11, så ifall någon vill vara snäll och ringa mig då blir jag glad. Det är ju trots allt lite trist att rida ensam.
Sedan runt 15.00-15.30 så åker vi iväg, jag och älsk är medbjudna till hans mormor på middag. Ska bli riktigt trevligt att få åka dit och träffa dem. Jag kommer ju ihåg hur kul vi hade sist vi var på middag hos dem.
Finns en sak som älsk mormors syster sade då vi var där på middag, som jag aldrig kommer glömma tror jag.

-"Vem fan vet att Gud är en karl?"

Så sant tycker jag! Finns det någon som verkligen kan bevisa att Gud är karl och inte kvinna?

Jag är nästan lite stolt att jag fortfarande orkar skriva i denna blogg. Men jag kan tyvärr inte lova att jag kommer skriva dagligen. För det finns dagar då jag av någon anledning inte har tillgång till internet, eller då jag helt enkelt inte har något vettigt att skriva. Men imorgon kommer jag nog skriva och berätta hur det gick att rida bl.a. Kommer även ladda upp lite bilder imorgon sedan jag var hos älsk.

Höres imorgon! Har mobilen på mig näst intill ständigt så det är bara att ni hör av er ifall ni vill något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0