30/12-09

Hallå!

Idag har det varit såhär jobbigt kallt igen.. Jag som hade trott att man skulle kunna rida imorse men det blev inget pga kylan. Men  jag tog en promenad runt byn med honom istället, det blev en sträcka på ca 3 km.
Känns ju bra att han fått röra på sig lite varjefall :)
Det är lite besvärligt när Norton står på lösdrift, man vill ju inte så gärna att han blir genomsvettig nu när det är så kallt ute. Därför får man försöka hitta på aktiviteter som inte är så krävande för honom nu under de kallaste dagarna, bl.a promenader .

Imorgon kommer jag förhoppningsvis rida en sväng, ifall kylan tillåter.

Nu har jag och älsk nyss kommit hem från hans mormor, vi har som jag sade tidigare varit där och ätit middag. Riktigt trevligt att få vara där! Vi blev serverade förrätt, varmrätt och efterrätt, riktigt lyxigt.

Tyvärr har jag inte laddat upp några bilder idag, för att pappa har haft kameran. Så jag kommer försöka ladda upp dem så fort jag får möjlighet till det.

Det var allt jag hade att skriva idag tror jag. Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0