1/1-10

Tja!

Nu är det 2010, fasen vad konstigt det känns!
Man har alltid varit van att skriva ett årtal som börjat med 0, t.ex 09, men nu ska man skriva 10 istället. Jag kommer nog glömma bort att det är 10 och inte 09 flera gånger, så ifall jag lyckats skriva fel datum på något inlägg så är det för att jag inte fått in i hjärnan än att det är 2010.

Gårdagen var lyckad! :) Trots att vi hamnade på en fest i domsjö en stund där jag verkligen inte trivdes så tycker jag absolut att det var roligt att fira nyår borta i bonäset.
Är så himla glad att älsk ville följa med till Marie och Mattias! Det var lite tyst och tillbakadraget från början, men jag tycker det släppte fort för både mig och älsk.

Vill tacka älsk, Marie, Mattias, Irene och de andra som var där i bonäset för en lyckad nyårsafton! :)

Älskar dig Alexander <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0