3/1-10

Tjena!

Vilket kanonväder det har varit idag. Solen har lyst och det har varit ca -6 grader ute, helt underbart!

Idag har det varit väldigt lugnt för min del. Har legat i sängen hela förmiddagen med älsk, sedan följde jag med Anna-Sara till Norton.
Äntligen har vi fått bort all frusen skit som han hade i svansen! Det var verkligen inte "barra" att få bort den, det var ju stenhårt och satt fast som tusan.. Men med lite våld och med verktyg så funkade det faktiskt riktigt bra.
Anna-Sara skulle rida idag också, så jag tog en promenad med Kevin tillsammans med henne och Norton runt byn. Faktiskt rikigt roligt att kunna göra sällskap när man är där hos Norton.

Sedan ikväll ska vi skjutsa hem älsk. När jag kommit hem igen så blir det bara lugnt igen. Pappa ska kliva upp klockan 02.00 så han kommer snart gå och lägga sig så då har man inte så mycket att välja på. Då är det bara ta det lugnt och se på tv eller pyssla på vid datorn.  

Det var de enda jag hade att säga idag. Kommer förhoppningsvis ett nytt inlägg imorgon. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0