26/10-10

Idag har man varit på skolan och sett film och dissikerat(?) hästben. Riktigt intressant!
Vissa personer på skolan kommer jag aldrig förstå mig på.. Börjar bli trött på en dels beteende nu.
Det är tur man har folk utanför skolan som man "begriper sig på"!

Slutsnackat om det. Nu tänker jag vara så jobbig och gnälla över min handled.
Kan inte förstå varför jag fått så j*vla ont?! Har haft ont 1.5 vecka nu.. Tycker det borde ge med sig?
Imorgon blir det att kontakta sjukgymnasten så man får fara och kolla upp vad som är galet.
Det är tur min älskade mamma har rejäla handledsbandage av något slag som jag får låna!
Känns inte särskilt lockande att åka ut på Västanåmarka imorgon med denna handled.. Får försöka förklara för lärarna hur det ligger till.

Nu strejkar min handled ännu mer.. Ska gå och hämta en Pronaxen och smälla i mig, sedan blir det sova. I hopp om att man vaknar imorgon och handleden är bra. Känns långsökt, men det sägs ju att hoppet är det sista som sviker en.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0