25/12-09

Hejsan hoppsan!

Jaha, det blev att jag blev en såkallad "bloggare" ändå, även fast jag alltid sagt att jag inte ska skaffa någon blogg. Men jag är villig att ge det en chans! Kanske kanske tycker jag att det är kul? Vem vet.
Jag kommer nog skriva om lite allt möjligt här på min blogg. Allt från djursnack till vardagssysslor. Jag hoppas det kan vara intressant för någon att läsa iallafall :)



Hur har alla haft det i jul?

För mig har julen varit helt underbar. Jag har tillbringat den med familjen som alla andra år, men i år så var det faktiskt lite speciellt. Denna jul var min bror Johan hemma, och hans flickvän Anna-Sara.
Att få fira jul med min bror är faktiskt något jag uppskattar otroligt mycket! Och att han har med sig en helt otroligt trevlig flickvän gör absolut inte saken sämre.
Det är trots allt bara varannat år vi i får familj är helt samlade på jul, eftersom Johan är hos sin pappa varannat år på jul.

Jag längtar redan till om 2 år, då vi förhoppningsvis är samlade här hemma igen.

    


Kommentarer
Postat av: ellen (:

låter kul :D:D



jag har haft en as bra jul (a)

2009-12-26 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0