31/12-09

Hejsan!

Idag är det nyårsafton och det har äntligen har det blivit lite mildare ute :)

Åkte till Norton tidigare idag, det blev en travtur i skogen. Han var riktigt pigg och glad idag. Jag kände mig så elak när jag höll emot honom när han ville galoppera istället för att trava. Men jag hade ju planerat att ta en travtur så han skulle få jobba lite så därför blev det mestadels trav.
Svettig blev han, ordentligt. Så det blev till att lägga på honom täcket igen.

Sedan blir det till att ta en ordentlig promenad med hunden nu när det är så härligt ute. Hoppas att Kevin sköter sig och inte håller på att dumma sig som han gjorde imorse.

Längtar till ikväll! Då får man åka till Marie och Mattias och umgås med dem :D

Kommer nog inte skriva något mer idag, så det får bli ett inlägg imorgon istället.
Jag kommer försöka skicka ett nyårssms till folk inatt, men är inte säker på att det kommer komma fram. Så ifall ni inte fått något sms av mig inatt så är de för att det inte kommit fram.

Gott nytt år på folket! Lite tidigt kanske, men shit the same.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0