10/1-10

Hej!

Jag tror att jag ska sluta säga att det förhoppningsvis kommer ett nytt inlägg imorgon! Har insett att det inte funkar vidare bra :P

Vad har jag gjort de senaste dagarna?
Inte mycket, jag och älsk åkte och åt middag hos hans pappa igår. Tanken var att vi skulle åka tillbaka hit hem igårkväll, men vi stannade där istället. Faktiskt riktigt kul att få vara där ibland också!

Imorgon har jag fått ledigt av min handledare på praktiken.
Men jag har tänkt att åka till skolan imorgon förmiddag och vara lite social med Elenor. Sedan blir det att åka och rida! :D Kommer ta en sväng i skogen hade jag tänkt.
Hoppas på att vädret håller i sig så man slipper klä på sig så fruktansvärt mycket.

Orkar inte skriva mer idag... Och vi får se när nästa inlägg kommer :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0