4/1-10

Hejsan hoppsan!

Är det bara jag som börjar bli riktigt less på den varierande utetemperaturen?
Ena dagen är det -5 och andra är det -16.. Det är så svårt att veta vad man ska ha för kläder ute när temperaturen varierar så mycket. Menmen, det är bara bita ihop de här månaderna som är kvar av vintern.

Vad har jag gjort idag då? Jo, nästan ingenting. Har legat i sängen till typ 1, sedan bara tagit det lugnt.
Passade på att plocka bort lite på rummet nu på eftermiddagen också. Det är typiskt mig att ha stökigt på rummet när det är lov..
Var även och träffade bästa vän ikväll! Tack för stunden man fick med dig <3

Kändes faktiskt riktigt konstigt att sova ensam inatt, med tanke på att jag har sovit med alex nästan hela lovet. Men det behövs trots allt att man kommer ifrån varandra, även fast det inte känns som så när man är med varandra.
Resten av lovet kommer jag tillbringa med hästen, kompisar och hunden. Ska bli riktigt skönt!

Imorgon blir det till att åka till hästen igen. Har verkligen varit hos hästen så mycket som jag velat nu på lovet, känns så bra att få hålla på med honom. Även fast det inte är min häst på något vis, så får jag en mer "min känsla" när jag är med honom än med andra hästar jag ridit. Jag tror att det kan bero på att det är brors flickvän som har honom just nu.
Tycker verkligen om honom, söthästen!

Snart börjar skolan igen... Det är från min sida både positivt och negativt. Ska faktiskt bli riktigt kul att få träffa alla igen, men jag kommer sakna at b.la kunna åka till hästen under dagtid.

Det var de jag hade att säga idag. Har mobilen på mig ifall någon vill smsa/prata.  Hoj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0