14/10-10

Än så länge går det ju bra med bloggandet. Peppar peppar!

Vad har jag gjort idag då?
Jo, jag har varit i Kubbe hos Anna-Karin och pysslat med djuren och kört traktor.
Fick göra något jag aldrig gjort förut idag, fick köra traktor med släp. Jag utmanade mig själv lite också, jag provade backa lite med det där förbaskade släpet. Det var inte alldeles lätt. Men efter lite krux så gick det hyfsat.

Ikväll blir nog att åka och tanka, sedan eventuellt åka bort på Rusta fram och tillbaka. Finns det tid och energi över ska jag också trimma klart Kevin hade jag tänkt. Det hade ju varit bra om man hade kollat på provet och läxan lite ikväll också, men det får jag se om jag orkar med.

Nu ska jag ta och slänga in mig i duschen. Sedan försöka ta tag i kvällens sysslor.

Om det finns någon vänlig själ som vill smsa lite med mig ikväll så uppskattas det! :)

Ha det så bra alla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0