17/10-10

Denna helg har helt klart varit den bästa på länge!

Fredag: Kvällen började med att jag hämtade upp Alex och Krille i stan innan vi rullade bort mot Moliden. Väl där blev det till att börja elda i brasan och försöka få upp lite värme i stugan. När elden var klar blandades första groggen och festen var igång. Folk började komma direkt efter att vi fått fart i brasan, sedan droppade de in folk hela tiden. Hur alla lyckas vara mest full mellan 21-24 vet jag inte. Men kul hade vi!
De flesta som stannade där över natten lyckades sova en hel del, men bland annat jag och Krille satt uppe hela natten. Hade inte min kära pojkvän snarkat så mycket hade kanske även jag fått sova lite. Fast det var inte bara han som höll mig vaken den natten, det var flera orsaker.

Lördag: Eftersom man inte sovit något och börjat bli riktigt riktigt less på att ligga i sängen så klev jag upp vid typ 06.30 och började städa lite smått. Hällde i mig en hel del vatten också i hopp om att bli lite piggare. När jag sedan städat en del gick jag och lade mig igen i hopp om att kunna somna en stund. Jag lyckades! Fick sova en stund iaf.
Medan jag låg och vilade städade resten upp ordentligt.

När jag och Alex åkte från Moliden for vi in på Drive In på Burger Kíng och köpte käk. Det måste ha varit det godaste man ätit på länge! Man var ruskigt hungrig.
Väl hemma blev det bara lugnt, vi åt och duschade, sedan somnade jag. Hela lördagen bestod av att sova och äta typ.
Tror inte jag sovit så gått som jag gjorde den natten på länge! Underbart att få krypa ner i sin egen säng med Alex och sova.

Söndag: Det blev en lång sovmorgon. Har passat på att rengöra och smörja Nortons sele idag. Vilket evighetsgöra! Men resultatet blev riktigt bra. Det har inte hänt så mycket mer idag. Har mest bara slöat.
Nu sitter man och försöker plugga inför provet och läxan man har tills imorgon.

TACK
Tack alla som var där i fredags! Men mest tack till min älskling som lät mig följa med dit! <3
Hade verkligen en sjukt rolig kväll och jag hoppas ni som var där också hade det!

Har inte mycket mer att skriva nu, vi ser väl om det dyker upp ett inlägg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0