28/10-10

Har varit hos läkaren idag för att jag trodde jag skulle få reda på varför jag har så ont i handleden.
Läkaren visste inte vad som var fel. Fick medicin utskriven, sedan är det bara hålla handleden lindad och vila,vila och åter vila. Blir det inte bra inom 1-2 veckor ska man dit igen och röntga.
Kommer inte få rida eller anstränga handleden under de närmaste 1-2 veckorna... Hur ska jag kunna låta bli att anstränga handen?

Har varit en sväng på stan med Frida idag också. Varför ska man hitta jätte mycket man vill ha utan att man kan köpa det? Så surt att man inte får studiebidraget förrän imorgon! Ska in till stan imorgon igen och köpa det jag lagt undan.

Ikväll blir det att försöka få gardinerna klara. Ska väl försöka he ut mig på en promenad med lilleman också.

Nu har jag inte tid att sitta här mer. Ska upp och mäta höjden från gardinstängerna till golvet, sedan sätta igång och sy.

Om det finns någon vänlig själ som vill smsa lite så uppskattas det! Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0